14.3.2011

25

Olen tänä iltana onnellinen, koska tiedän sen, mä kuljen uuteen suuntaan kanssa Hyvän Paimenen. Annoin elämäni Hälle, suuriin käsiin luottaen.. Elämä Jumalan kanssa on kyllä parasta mitä mä tiedän. Mistään ei voi saada sitä samaa mitä Jumalan kanssa voi saada ja kokea. Hän pitää huolen ja kuljettaa, ohjaa, rakastaa, turvaa selustan. Ei tarvi jäädä yksin. Tänää oon viettäny syntymäpäivääni (joskin kipeenä porukoiden hoivassa), ikää on nyt niinikää neljännes vuosisata, eli 25. Mietin aiemmin mikä on tän elämän tärkein juttu ja voittaja- jutulle ei pysty mikää tai kukaa kilpailemaan. Se päivä oli n. 17-19 vuotta sitten, tarkkaa päivää en muista, mutta oli lasten talvileiri ja siellä sain eräänä iltana mennä iskän ja Hessun luo ja sanoa et mäki haluun tulla uskoon! Vaikka olin sillon nuori, niin ei oo kertaakaan kadottanu se päätös minkä sillon tein- seuraan Jeesusta mielelläni. Nyt aikaa on kulunu ja upeita kokemuksia on koettu.. On koluttu Jenkit, käyty Afrikassa kolmesti ja nähty Lapin jylhät maisemat, Norjan vuoristot, keski-Euroopassa kierretty autolla ja iki ihanassa Suomessa on tullu vietettyä upeita kesiä juhannuksineen, talvia kirpeine pakkasineen.. Oon saanu haistaa kevään ihanan raikkaan tuoksun kun lumi sulaa, luonto herää henkiin. Oon saanu tehdä syksyisin kasan keltaisista ja punaisista lehdistä, sitten hypätä sekaan ja vaan nauttia siitä kaikesta. Oon saanu viettää upeita hetkiä ystävien ja sisarusten kanssa, jakaa unelmia.. Viettää montamonta tunnelmallista kynttilä-illallista kavereiden kanssa, katsella kuutamoa.. Oon saanu tehä opetuslapseuskoulun, päässyt lähemmäs Jumalaa, oppinut omasta arvokkuudestani. Ja kuinka rikas ystäväpiiri mulla on, ystäviä jokaisessa maanosassa. On ammatti ja on työ. Saan olla kiitollinen niin paljosta. Jumala, haluun jatkaa seuraavatkin 25- vuotta ja enemmänkin sun kanssa. Meillä on paljon yhteisiä ihania hetkiä tulossa, niitä odotellessa. :)
Muutamia kuvia herkuista jotka valmistin synttäreilleni (niitä vietettiin jo eilen, onneksi, sillä tänään olisin ollu liian kipee moiseen). :)

Ei kommentteja: