13.3.2008

Rakastan Sua Jeesus!

(Kuvassa ihmisii keiden kaa oo hengannu taalla New Yorkissa.. Jotka joudun jattamaan huomenna kun palaan takaisin Suomeen.) En voi muuta sanoa kun etta rakastan Jeesusta!! Han on todellakin mun sydameni prinssi.. Tai kuningas. :) Haluun Hanen, rakkaimpani, kunniaksi kertoa yhden jutun.. Siita mita Han mulle eilen teki. Olkoon se ylistys Hanelle. Tosiaan tuossa muutama paiva sitten tulin kipeeks ja olin sitten toissayona kovassa kuumeessa. Olin todella kipee koko eilisen paivan ja jokaista lihasta sarki todella paljon. Eilen illalla tunsin kuinka kuume alkoi nousemaan takaisin kroppaani ja tuntu todella ikavalta. Ma aina kuumeisena oon herkka ja itken hyvin helposti.. No, olipa itku hyvin herkassa eilenkin vaikka sinansa mitaan syyta siihen ei ollutkaan. Koitin siina kayda nukkumaan, mutta uni ei tullutkaan. No koin siina sitten kehoituksen alkaa rukoilemaan.. Huomasin kuinka Pyha Henki ohjasi rukoustani.. Rukoilin etta Jeesuksen veri joka munkin edestani vuodatettiin vuosia sitten, voisi kulkea lapi kehoni ja mieleni ja ajatukseni puhdistaen.. Pesten jopa kaikki ne pinttyneetkin liat pois. Tarvitsin todella kunnon puhdistautumista. Monesti sita ei osaa ajatella kuinka paljon itseasiassa mieli muistaa nakemiaan tai kuulemiaan asioita. Kaikki mita telkkari syottaa, kaikki leffat, kaikki kirjat mita lukee, kaikki mita nakee kadulla, mainokset, ihmiset, musiikki mita kuulee, puhe mita kuulee.. Kaikki ne tekee jotain ihmismielelle. Sen olen huomannut. Monet yot nain unia mm. kuolemasta ja siita kuinka olin hukkumaisillani tms. Joskus nakemat tai kuulemat asiat saattaa johtaa syntiin jos asialle ei tee nopeasti jotain.. Se saattaa olla hyvinkin salaperainen ja huomaamaton asia.. Et tajua elavasi synnissa. Niin, makaan en huomannut etta ajatukseni olivatkin hyvin epapuhtaita ja syntisia. Pyysin Jumalaa puhdistamaan itseni. Sanoin etta Herra, haluan sun veresi sykkivan mun sydamestani. Haluan olla kuten Sina olet. Sanoin myos aaneen viholliselle etta sen tulisi menna pois kaikkine juttuineen mita on muhun saanut juurrutettua Jeesuksen Kristuksen nimessa.. Se oli mieletonta. Samalla paassani alkoi soimaan eras laulu jonka kuulin pari paivaa sitten.. "You are the reason, He gave His life" (Sina olet syy, Han antoi henkensa). Arvatkaa mita tapahtui..? Kuume kaikkosi samassa ja nukuin hyvin.. Aamulla herasin virkeana.. Jumalan armo on uusi tanaan. Kipee ma olen vielakin, mutta en kuumeinen ja pystyn olemaan jalkeilla.. Jumala on ihmeellinen. Tuntuu hyvalta olla Hanen rakas.. Hanen tytar. Rakastan Sua Jeesus!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.