9.9.2008

Olen kokonaan Sinun

"Isä, haluun kiittää Sua, Sun hyvistä suunnitelmista elämälleni. Haluun kiittää Sua, koska Sä johdat mua. Muutaman tunnin päästä mä alotan matkani kohti Malawia. Kiitän Sua, koska Sä matkustat mun kanssa.. Sä oot mun kanssa lentokentillä, lentokoneissa ja kaikissa maissa. Sä oot mun kanssa Malawissa. Mä tiedän että Sä oot suunnitellu jotain erityistä mulle. Isä, mä rakastan Sua eniten. Mä haluun antaa Sulle mun kolme tulevaa kuukauttani, mä haluan tehdä mitä Sä haluat mun tekevän. Mä haluun ylistää ja palvoa Sua kaikella mitä mä teen. Herra, Sun käsiisi mä sitoudun jälleen. Mä tiedän että sä olet kaikista korkein, kaikista vahvin.. Sun nimesi on korkeammalla muita nimiä. Sä olet rakkaus, Sä olet elämä.. Sä olet mun kaikkeni! Mä tarvin vain Sua. Isä.. Kiitos että rakastat mua niin paljon.. Mä rakastan Sua!"

Ei kommentteja: